Requests and Complaints

From NavykI
Revision as of 13:48, 24 May 2016 by 192.168.11.14 (talk)

(diff) ← Older revision | Latest revision (diff) | Newer revision → (diff)
Jump to: navigation, search
  • Any request or complaint from an employee is confidential and must be sent in written form to the Office manager
  • All the requests/complaints will be solved within 30 days


Procedura de soluţionare a cererilor sau reclamaţiilor individuale ale salariaţilor la Navyk

  • Orice cerere sau reclamaţie venită din partea unui salariat are caracter confidenţial şi trebuie transmisă în scris către Office Manager. Cererile sau reclamaţiile verbale sunt nule.
  • Constituie cerere orice solicitare care vizează obţinerea de informaţii cu caracter personal, obţinerea de materiale şi instrumente care facilitează desfăşurarea activităţii în firmă, obţinerea de resurse materiale (imprumuturi, deconturi), obţinerea de mijloace de transport care să faciliteze desfăşurarea activităţii în firmă, etc.
  • În cadrul societăţii S.C. Navyk S.R.L. cererile pot fi adresate după cum urmează:
    • Office manager: cereri referitoare la necesarul de consumabile pentru angajaţi, solicitări de aparatură şi echipamente pentru activitatea de birou, solicitări de mobilier; cereri referitoare la angajare, efectuarea concediului, adeverinţe de salariat, adeverințe de vechime cereri referitoare la deconturi, acordări de împrumuturi, avansuri, efectuarea diverselor plăţi
  • Fără a avea un caracter limitativ reclamaţiile venite din partea unui salariat pot fi împărţite în:
    • reclamaţii referitoare la încălcarea anumitor drepturi prevăzute de lege;
    • problemele privind condiţiile de muncă sau sarcinile trasate;
    • conflictele apărute în procesul de muncă;
  • În cadrul S.C. Navyk SRL reclamaţiile de orice natură vor fi adresate conducerii.
  • Cererile/reclamaţiile vor fi soluţionate în maxim 30 zile lucrătoare de către conducere.